wtorek, 21 maja 2013

04.

 Hej Kochane. Z racji tej, że skączył mi się maraton choroby u mojego synka, znalazłam czas na posta. Już za kilku dni 29.05 mija Brajaśiowi 5 miesięcy, wspominam o tym w tym poście ponieważ od kilku dni  dysponuje brakiem czasu : pobudka od 5 rano i tak do wieczora, a wieczorem - mąż i wspólne spędzenie czasu...
Jej jak sobie pomyśle, to już 5 miesięcy! Kiedy to zleciało? Pamiętam jeszcze święta jak Brajaś nie chciał wyjść z brzuszka jak było mu tam dobrze aż wreszcie piątek godzina 20.00 , 6 cm rozwarcia i na porodówkę. Pamiętam jak groziła mi cesarka ze względu, że Brajaś ważył 4200 i nie chciał zejść do kanału rodnego, ale nigdy w życiu nie pozwoliłabym na cc, no jedynie, że sytuacja tego by wymagała. Jestem zwolenniczką porodu naturalnego, powiedziałam sobie, że może mnie porozrywać ale i tak urodzę naturalnie, dla mojego małego skarba. Codziennie w nocy nie mogę się na niego napatrzeć. Z dnia an dzień jest mądrzejszy, zmienia się. Kochamy go najmocniej na świecie. Życie zmienia się o 180* gdy pojawia się maleństwo, przecudowne maleństwo, bez którego nie można żyć. Pamiętam jego pierwszy uśmiech, który będę pamiętać do końca życia, jak każda matka. Płakać mi się chcę jak sobie pomyślę , że on tak szybko rośnie. Uwielbiam jak śmieję się w głosy, jak próbuję rozmawiać i denerwuję się, jak chcę naraz wszystko wy gaworzyć. Uwielbiam patrzeć jak uczy się wszystkiego codziennie, jak poznaję każdą część siebie. Ostatnio się przyglądał swoim stópką z niedowierzaniem co on tam ma.Jest Cudakiem, i zawsze będzie. A my tylko możemy dziękować  Bogu za takiego Synka.
Niedziela u nas przeminęła rekreacyjnie, wybraliśmy się z mężem i Bibim do Ciechocinka, bo mamy już dosyć kataru, pogoda nam dopisała, posiedzieliśmy przy tężniach i o dziwo pomogło nam. Jest lepiej o wiele lepiej.  Z utęsknieniem czekamy na naszego ojca, który musiał jechać do Radomia. A tym czasem wędrujemy na spacer, bo taka pogoda nie może nam przemknąć przez palce.

Drogie mamki co sądzicie o chodzikach dla dziecka, ja jestem przeciwnikiem, ale o tym w następnym poście. A wy co sądzicie o tym?

Pozdrawiamy.


11 komentarzy:

  1. Pięknie napisane. Uśmiech dziecka bezcenny na kazdy dzien. co do chodzika my korzystamy z tej wygody, choć sa osoby przeciwne. Twój synek ma magiczne spojrzenie, a te oczy-piękny !
    ps. Jak ty urodziłaś 4200g ? Szok

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że korzystacie z łóżeczka turystycznego. Zastanawiam się nad nim czy warto kupić, jak się sprawuje? Ada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudny Bibi. Heh nasze Chlopaki dzieli 3 dni roznicy, Leo w Dzien Matki konczy 5 miechow. To prawda - czas pedzi i gna i te male stopki juz nie takie malenkie a codzienne obserwowanie jak Dziecko pieknie sie rozwija to mega radosc. Milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodzika nie mieliśmy z dosyć prozaicznego powodu: małe mieszkanie. Nie ukrywam, że brak mi też było przekonania co do samej idei chodzika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziaczek malutki<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieci rosną zdecydowanie za szybko ;)
    Wszystkiego dobrego dla maleństwa :)

    Ps. Duży chłopak z niego a myślałam ze mój jest wielki

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas strasznie szybko leci :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Z okazji Dnia Dziecka wraz z wydawnictwem Dreams zorganizowaliśmy dwa ciekawe konkursy. W obu do wygrania bardzo ładna książeczka dla dziecka. Chciałabym Was serdecznie zaprosić do udziału, jednak nie chce wyjść na zupełnego natręta i nie będę spamowałą Was linkami :) Gdybyście byli zainteresowani wygraniem ślicznych książeczkowych nagród to zapraszam na mój profil, a tam do Babylandii oraz Książeczek synka i córeczki :) Z góry przepraszam za tą reklamę... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Z okazji Dnia Dziecka wraz z wydawnictwem Dreams zorganizowaliśmy dwa ciekawe konkursy. W obu do wygrania bardzo ładna książeczka dla dziecka. Chciałabym Was serdecznie zaprosić do udziału, jednak nie chce wyjść na zupełnego natręta i nie będę spamowałą Was linkami :) Gdybyście byli zainteresowani wygraniem ślicznych książeczkowych nagród to zapraszam na mój profil, a tam do Babylandii oraz Książeczek synka i córeczki :) Z góry przepraszam za tą reklamę... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń